مشاغل کوچک سئو

مشاغل کوچک سئو

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 10:18 | بازدید : 40
نویسنده : admin | نظرات (0)

Index of /wp-content/uploads/2019/06/

 

از آنجا که مشاغل کوچک در ایالات متحده با چالش های دشواری روبرو هستند ، اکنون زمان بهینه سازی استراتژی بازاریابی شماست. بله ، ممکن است هزینه داشته باشد ، اما دسترسی به مشتریان جدید به شما کمک می کند تا کسب و کار مورد نیاز خود را برای ادامه حیات کسب کنید. به جای سرمایه گذاری زیاد در منابع پولی ، به فکر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باشید.

 

SEO از الگوریتم های موتور جستجو برای رتبه بندی صفحات وب بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می کند. نمی دانید این به چه معناست؟ شما در Complete SEO Training 2020 + The Ultimate SEO Course خواهید آموخت.

 

این دوره 10 ساعته همه چیزهایی را که باید در مورد SEO بدانید برای برجسته کردن تجارت آنلاین خود به شما یاد می دهد. عبدالولی دوره را تدریس می کند. او یک وبلاگ نویس حرفه ای ، توسعه دهنده وب و بازاریاب سئو است که با استفاده از سئو و سایر مفاهیم بازاریابی دیجیتال از طریق اتاق نشیمن زندگی خود را تأمین می کند.

 

در اینجا ، شما از تحقیقات کلید واژه ها گرفته تا ایجاد پیوند به SEO فنی و بهینه سازی سرعت وب سایت را پوشش خواهید داد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای یک وب سایت جدید یا موجود یک حسابرسی کامل SEO انجام دهید تا به صفحه اول Google کمک کنید. شما خواهید فهمید که چگونه می توانید جایگاه خود را در وب پیدا کنید و کلمات کلیدی کم دشواری و کم رقابت را برای رتبه بندی در نتایج جستجو شناسایی کنید. از آنجا ، شما می توانید ترافیک ارگانیک ایجاد کنید و نرخ جستجوی بازدید کننده وب سایت خود را کاهش دهید و زمان صرف شده در سایت خود را بهبود ببخشید.

 

کاربر کارلوس مونتویا می گوید ، "دوره سئو بسیار کامل ، بهترین کاری که من تاکنون انجام داده ام. تمام مطالب بسیار خوب توضیح داده شده و با مثالهای عالی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، من آن را به هر کسی که علاقه مند به پیشرفت در یادگیری سئو است بسیار توصیه می کنم. 

هنوز مطمئن نیستید که آیا می خواهید بیشتر تلاش های بازاریابی خود را در SEO در طی همه گیری Covid-19 انجام دهید؟

 

آیا می خواهید بدانید که چرا برخی از مارک ها ، به جای کاهش ، بودجه SEO خود را در میان این همه عدم اطمینان افزایش داده اند؟

 

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه نقاط قوت منحصر به فرد بازاریابی موتور جستجو (SEM) به چند کسب و کار متبحر کمک کرده است که فعالیت خود را ادامه دهند و برخی دیگر با انقراض روبرو شده اند. همانطور که مشاهده خواهید کرد ، SEM به جایی نمی رود - در واقع ، پس از پایان همه گیری ، برای کسب و کارها بسیار ضروری است.

 

تأثیر Covid-19 در هزینه های بازاریابی

ابتدا ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه صفحه اول گوگل باشیم  دقیقاً چه اتفاقی برای دنیای بازاریابی افتاده است زیرا همه گیر Covid-19 کل کشورهای جهان را تعطیل کرد.

 

مرتبط: آیا می خواهید در Google رتبه بالاتر را کسب کنید؟ استراتژی های جستجوگرها را از یک متخصص بیاموزید.

 

وحشت پیرامون ویروس کرونا در اوایل سال جاری باعث شد بسیاری از مشاغل در سراسر جهان هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی خود را کاهش دهند. با توجه به محدودیت های مسافرتی و قفل شدن (و همچنین کاهش هزینه ها در پی اخراج و بیکاری های بی سابقه) ، خاموش کردن یا محدود کردن شدید عملکردهای بازاریابی بهترین راه برای "کاهش چربی" برای بسیاری از مشاغل در حال مبارزه به نظر می رسید.

 

در واقع ، eMarketer پیش بینی کرد که 8.7–14.8 درصد در هزینه تبلیغات جستجو در نیمه اول سال 2020 کاهش یابد (در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019) ، در حالی که مجمع جهانی اقتصاد از کاهش 9 درصدی هزینه تبلیغات در اروپا تا ژوئن خبر داد ، با این کاهش در بعضی مناطق تا 12٪ عمیق است.

 

در همین حال ، نظرسنجی انجام شده توسط هفته بازاریابی و Econsultancy بر روی 447 مارک در سراسر انگلیس نشان داد که تنها 7٪ از مشاغل فرصتی را پیدا کرده اند که در بحران قرار دارد و هزینه های بازاریابی خود را افزایش می دهند. طبق این نظرسنجی ، 29٪ دیگر از مشاغل قصد داشتند بودجه بازاریابی خود را حفظ کنند ، در حالی که 50٪ می خواهند کاهش داشته باشند.

 

داده های یک گزارش توسط AIB روند مشابهی را نشان می دهد ، با 70٪ از خریداران آگهی ، حساب های تبلیغاتی خود را تنظیم یا مکث می کنند. جالب اینجاست که 16٪ از پاسخ دهندگان هنوز در مورد اینکه چه کاری تصمیم بگیرند تصمیم نگرفته اند.

 

 

در دنیایی که هنوز با "عادی جدید" روبرو شده است و همه گیرها به ما ریخته اند ، بی عملی می تواند به اندازه کاهش بودجه (حتی اگر بدتر هم نباشد) برای تجارت شما مضر باشد.

 

1. سئو: جایگزین ارزان قیمت برای تبلیغات پولی

به جای کاهش بودجه تبلیغاتی ، مشاغل آینده نگر پول خود را به استراتژی های مقرون به صرفه تری هدایت می کنند. و SEO در مورد استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه در خط مقدم باقی می ماند.

 

مرتبط: یادگیری سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی را با 30 دلار شروع کنید

 

طبق یک گزارش توسط شرکت تجزیه و تحلیل بازاریابی Conductor ، بیش از 50٪ از بازاریابان معتقدند که SEO در طول COVID-19 از اهمیت بیشتری برخوردار است. 63٪ دیگر عقیده دارند که نقش SEO در این مدت افزایش خواهد یافت (در مقابل 5٪ ناچیز که فکر می کند کاهش می یابد).

 

انکار نمی شود که این بیماری همه گیر صدمه مالی به تجارت در سراسر جهان وارد کرده است. اما کسب و کار شما نیازی به آفلاین شدن ندارد. اگرچه ممکن است بودجه محدود باشد ، اما هزینه زیادی برای تبلیغات پولی ضروری نیست ، بسیاری از مشاغل به لطف کم هزینه بودن و اثربخشی بالای سئو موفق شده اند بدون هزینه های سنگین دید بالایی را حفظ کنند.

 

بهترین قسمت؟ برخلاف تبلیغات پولی (به محض برداشتن پول ، تبلیغات متوقف می شود) ، هنگامی که یک استراتژی قوی SEM را اجرا کردید ، SEO بدون اینکه انگشتی بلند کنید ، همچنان به تجارت شما ادامه می دهد.

 

2. تجارت الکترونیک سئو چیست همچنان به سلطه خود ادامه می دهد

خرید آنلاین راحت است. این باعث صرفه جویی در وقت مصرف کنندگان (و غالباً پول) می شود ، نیازی به گفتن نیست که گزینه های تقریباً بی حد و حصر (و بنابراین ، رقابت) را به همراه دارد. از زمان محبوبیت آن خرید بسیاری از خریدها راهی برای خرید بوده است.

 

اما در طی همه گیری ، چون با سفارشات خانه نشینی و بازگشایی تجاری محدود روبرو بوده ایم ، حتی مصرف كنندگانی كه قبلاً خرید حضوری را ترجیح می دادند ، به خرید آنلاین روی آورده اند. این روندی را ایجاد کرده است که شاهد آن هستیم مشاغل با حضور آنلاین بیشترین سود را می برند. دیگه چی؟ مشتریان بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند - حتی با کاهش محدودیت ها.

 

بررسی انجام شده توسط PYMTS نشان داد که 7 درصد بیشتر خریداران خرده فروشی در حالی که فروشگاه های فیزیکی شروع به بازگشایی کرده اند ، کالاهای خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند - این در مقایسه با اواسط آوریل است که بیشتر فروشگاه های آجر و ملات بسته شده اند. و طبق مطالعه دیگری که توسط مک کینزی انجام شده است ، انتظار می رود که مصرف کنندگان حتی با افزایش قفل کالا نیز با نرخ بالاتر خرید آنلاین کنند.

 

مرتبط: آیا می خواهید در جستجوی گوگل و آمازون رتبه بالاتری داشته باشید؟ این دوره 29 دلاری می تواند کمک کند.

 

اگر مصرف کنندگان قبل از همه گیری به سادگی خرید آنلاین را "دوست داشتند" ، اکنون آن را دوست دارند. یا واقع بینانه تر ، آنها دریافته اند که اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن وابسته اند.

 

در هر صورت ، کسب و کار برنده کسب و کاری است که می تواند به صورت آنلاین پیدا شود. و بهترین راه برای دیدن آنلاین - به ویژه قبل از رقبا - با محتوای بهینه شده SEM و SEO است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش