بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 14:53 | بازدید : 39
نویسنده : admin | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

داده اینفوگرافیک یک فرمت رایج برای به اشتراک گذاری اطلاعات هستند. با ساختن آن، می‌توانید آن را در میان بسیاری از وبسایت‌ها به اشتراک بگذارید. برخی افراد فکر می‌کنند تصاویر در متن اثری ندارند اما باید بدانید که برخی افراد بصری هستند و فقط تصاویر را می‌بینند. با ایجاد تصاویر منحصر به فرد می‌توانید به غیر از درج کردن لینک سایت در عکس، لینک‌سازی خفیفی ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید با صاحبان سایت تماس بگیرید و عکس خود را به عنوان یک پست مهمان ارائه دهید که بسیاری از آنها ممکن است موافقت کنند. علاوه بر این، ارسال یکی از این تصاویر به سایت شما نیز می‌تواند بر روی Google Images به نمایش گذاشته شود.

6- اظهار نظر در وبلاگ‌ها و پاسخ به سؤالات

 

 

یکی دیگر از روش‌های گرفتن بک‌ لینک این است که با مطالعه پست‌های مرتبط با کسب و کار خود، نظر خود را به طور کاملا علمی و دقیق بیان کنید و در صورت لزوم لینک وبسایت خود را قرار دهید. اما باید بدانید که نظرات No-follow بی‌فایده برای ساخت بک‌ لینک می باشد و نظرات Do-follow بهترین هستند. همچنین می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و گروه‌های مرتبط پاسخ به سؤالات دهید و برای ارائه یک منبع به پاسخ خود، لینک وبسایت‌تان را بدهید. 

7- بر طرف کردن لینک شکسته

بیشتر بخوانید: لینک‌های شکسته چه هستند و چرا می‌توانند به سئو سایت آسیب بزنند؟

 

البته این مورد بیشتر هشدار است تا روش. لینک‌ها ممکن است به عنوان دامنه‌هایی که دیگر کار نمی‌کنند، شکسته شوند. با استفاده از ابزارهایی مانند Broken Link Finder یا گوگل وبمستر تولز می‌توانید صفحات دیگران را اسکن کنید تا این ارتباطات بد را بیابید. لینک‌های شکسته می‌توانند به سئوی وبسایت آسیب بزنند به این دلیل که وقتی خزنده‌های موتور جستجو سایتی را بازدید کرده و با لینک شکسته رو به رو می‌شوند نمی‌توانند آن را به درستی ایندکس یا کراول کنند. همچنین هنگامی که خزنده‌های جستجو از لینکی به لینک دیگر وبسایت رفته تا ارتباط صفحات با کلمه کلیدی مناسب را جستجو کنند، در صورت وجود لینک شکسته مانند علامت ایست فرایند خزش را متوقف می‌کنند. از این رو لینک‌های شکسته خارجی را برطرف کنید تا مطمئن شوید هیچ نوع لینک خرابی در وبسایت ندارید. همچنین لینک‌های قدیمی موجود در وبسایت خود را قبل از لینک سازی بین صفحات بررسی کنید. استراتژی‌های بسیاری برای ایجاد بک‌لینک وجود دارد تا بتوانید برای وبسایت خود از آنها استفاده کنید. اما لازم به ذکر است گوگل در صورتی که لینک‌های بسیار زیادی را به سایت خود بدهید که با حوزه کاری شما همخوانی نداشته باشند وبسایت را جریمه خواهد کرد. ایجاد بک لینک‌های باکیفیت باعث بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.

روش های بسیاری بک لینک چیست برای ساخت بک لینک وجود دارد. یکی از رایج ترین روش های گرفتن بک لینک با کیفیت در بیشتر کشورها استفاده از پست مهمان است. بهترین روش های ساخت بک لینک صحیح را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

-کامنت سایت

اغلب سایت هایی که شرایط کامنت گذاری را فراهم کرده اند به شما لینک نوفالو میدهند. در گذشته با قراردادن کامنت میتوانستید به راحتی بک لینک های ارزشمندی دریافت کنید اما امروزه دیگر چنین چیزی نیست.

3-فروم

در بعضی فروم های ایرانی میتوانید با نظر دادن و انتشار پست بک لینک فالو دریافت کنید اما در سایر فروم ها دیگر این اجاره به شما داده نمیشود و بک لینک ها نوفالو خواهد بود.

4-بلاگفا

بلاگفا ، یک سرویس قدرتمند و قدیم وبلاگ نویسی است که طرفداران زیادی دارد. مکن است با قراردادن لینک در محتوای بلاگ بک لینک فالو دریافت نکنید اما با قراردادن لینک در قسمت پیوندها شانس برای داشتن بک لینک فالو داشته باشید.

5-آپارات

با ثبت نام در این سایت و ایجاد یک حساب کاربری میتوانیدذ ویدیو های خود را در آن قرار دهید. اما نهایتا در این کانال ، شما خواهید توانست که یک بک لینک نوفالو به سوی سایت خود بگیرید. البته این کار آپارات، کاری فکر شده و درست است چرا که باعث می شود که کسانی که محتوای ویدیویی مفیدی ندارند ، شروع به ساخت کانال های اسپم برای درج لینک نکنند

 

آیا غیراز بک لینک فالو و نوفالو بک لینک دیگری هم داریم ؟

بله ، امروزه برای rel نسبت های مختلفی تعریف کرده اند که خزنده ها یا روبات های گوگل ، آن ها را به خوبی می شناسند. 

 

<a rel=”value”>

آموختیم که به جای value در عبارت بالا ، می توان عبارت nofollow را قرار داد تا خزنده ها ، آن را دنبال نکنند. برخی از دیگر عبارت ها که می توانند به جای value به کار برده شوند ، عبارتند از:

Alternate

در این حالت  لینک ، به جایی می رود که شما همین صفحه را به زبانی دیگر یا برای پرینت خواهید دید.

Author

بدین معنا که این لینک به جایی می رود که شما نویسنده مقاله را معرفی خواهید کرد.

Bookmark

بدین معنا که این لینک برای بوک مارک کردن مناسب است و شما می توانید این لینک دائمی مقاله را در مرورگر خود سیو نمایید و هر موقع خواستید استفاده کنید.

Help

بدین معناست که این لینک به صفحه آموزش یا راهنمای استفاده از مقاله می رود.

License

بدین معنا که این لینک ، شما را به صفحه کپی رایت مقاله هدایت می کند.

next

بدین معنا که این لینک شما را به مقاله بعدی هدایت می کند.

Nofollow

همان گونه که در بالا گفتیم بدین معناست که این لینک ، هیچ گونه اعتباری ندارد و فقط برای این است که کاربران روی آن کلیک کنند.

Prev

بدین معنا که این لینک شما را به سمت مقاله قبلی این مقاله هدایت می کند.

Search

بدین معنا که این لینک ، شما را به سمت ابزاری هدایت می کند که می توانید با آن در این مقاله جستجو کنید.

Tag

بدین معنی که این لینک ، در واقع یک تگ یا کلمه کلیدی در این مقاله است

دلیل ساختن لینک‌های نوفالو چیست؟

بدون لینک‌های نوفالو، اینترنت پر از اسپم می‌شود.

با ایجاد لینک‌های نوفالو، فقط لینک‌های فالو و طبیعی، در رتبه سایت تأثیر خواهد داشت.

ش "صفحه اقتدار" و "دامنه اقتدار" را مشاهده خواهید کرد.

 

اولین مرجع صفحه ای است که در جعبه URL تایپ کرده اید. مرجع دامنه اقتدار کلی دامنه به عنوان یک کل است ، تمام صفحات موجود است.

 

اما ، برای بررسی کیفیت بک لینک ، می خواهید به بخش "Domain Authority" توجه ویژه ای داشته باشید.

 

جستجوگر اختیار وب سایت PR DA PA MOZ بک لینک 5

این دلیل است.

 

Moz در یکی از مطالعات خود دریافت که بک لینک از صفحه کم دامنه در وب سایت دارای دامنه بالا ، ارزش بیشتری نسبت به بک لینک از طرف مقابل دارد.

 

به عبارت دیگر ، اعتبار دامنه وب سایت لینک دهنده به عنوان یک کل بسیار مهمتر از اعتبار دامنه صفحه خاصی است که میزبان لینک وب است.

 

311

وقتی در حال ایجاد پیوند به وب سایت خود هستید ، بهترین کار این است که به وب سایت های دارای دامنه بالا بپردازید ، زیرا این موارد بیشتر از آسیب رساندن به شما کمک می کنند.

 

اگر وب سایت های دارای دامنه کم به مقدار زیاد به شما لینک دهند ، به طور بالقوه می توانند به رتبه بندی شما آسیب برسانند.

 

بنابراین قبل از شروع پیگیری لینک ، در مورد مرجع دامنه وب سایت هایی که قرار است آنها را هدف قرار دهید ، تحقیق کنید.

 

کیفیت بک لینک های دیگر در وب سایت

اگر وب سایتی که از آن پیوند لینک دریافت کرده اید دارای اعتبار دامنه کمی است ، پس لینک آن چندان مفید نیست.

 

اما این فقط دامنه کم دامنه نیست که می تواند تجربه مفید SEO را ایجاد کند.

 

همچنین این کیفیت سایر پیوندهای وب سایت است که میزبان لینک بک لینک شماست.

 

کمی گیج کننده به نظر می رسد. بگذار توضیح بدهم.

 

بیایید وانمود کنیم که از وب سایتی با اقتدار دامنه بالا بک لینک دریافت می کنید.

 

شما هیجان زده هستید این به رتبه بندی شما کمک می کند و به شما احساس می کند مانند SEO حرفه ای هستید که می دانید که هستید.

 

اما یک روز ، وب سایتی که آن لینک برگشت گرانبها را به شما ارائه می دهد ، چرخانده و به وب سایتی با کیفیت پایین و پر از هرزنامه لینک می شود.

 

این هیچ ارتباطی با بک لینک شما ندارد ، درست است؟

 

اشتباه.

 

از آنجا که این پیوند خارجی به رتبه بندی وب سایتی که در آن بک لینک خود را دریافت کرده اید آسیب می رساند ، رتبه بندی شما نیز آسیب خواهد دید.

 

به عبارت دیگر ، صفحاتی که به وب سایت های هرزنامه پیوند دارند ، از تمام پیوندهایی که میزبان آنها هستند ، بی ارزش می شوند.

 

تصویر 0 306 جایگذاری شده است

مهم است که وب سایت هایی را که از آنها بک لینک می گیرید ارزیابی کنید. به این ترتیب ، از هرگونه ارتباط مضر URL جلوگیری می کنید.

 

مطمئن شوید که قابل اعتماد هستند و هنگام انتخاب اینکه کدام پیوندها را انتخاب کنید ، پیوند خود را ارزیابی می کنند تا وب سایت شما در معرض خطر نباشد.

 

علاوه بر این ، و به عنوان یک نکته مهم ، از خرید بک لینک از منابع آنلاین مراقب باشید.

 

مطمئناً روشهایی برای ایجاد بک لینک معتبر مانند روشهای جستجوگرها یا روابط عمومی وجود دارد.

 

اما استراتژیستهای کلاه سیاه به سادگی دارای تعداد زیادی وب سایت با کیفیت پایین هستند که به دامنه شما لینک می شوند.

 

هزینه ای به این افراد پرداخت نکنید.

 

حتی اگر برای مدتی به رتبه شما کمک کند ، به محض اینکه Google متوجه شود ، آنها شما را مجازات می کنند.

 

چگونه بک لینک مفید بگیریم

اکنون که تفاوت بین بک لینک هایی را که می توانند به شما کمک کنند و بک لینک هایی که می توانند به شما آسیب برسانند ، دانستید ، اجازه دهید چند راهکار را که می توانید برای استفاده بیشتر از موارد قبلی استفاده کنید ، مرور کنم

 

در نهایت ، استراتژی شما برای تولید بک لینک با کیفیت باید حول تولید محتوای با کیفیت بالا در وب سایت شما باشد.

 

وقتی این کار را انجام می دهید ، سایر وب سایت ها و مشاغل تمایل بیشتری برای پیوند دادن به محتوای شما هنگام دریافت مطالب دارند.

 

اولین راه برای تشویق مردم برای پیوند دادن به محتوای شما استفاده از تصاویر اصلی است.

 

مردم دوست دارند تصاویر را در پست های وبلاگ خود قرار دهند. اگر آنها تصویر شما را پیدا کنند و آن را شامل شوند ، شما فقط یک بک لینک برای خود به دست آوردید.

 

البته ، بک لینک تصاویر به اندازه انتسابات درون متنی ارزشمند نیستند ، اما هنوز هم بسیار بی ارزش هستند.

 

304

مورد دیگری که مردم دوست دارند هنگام نوشتن پست های وبلاگ از آن استفاده کنند نقل قول های متخصص است.

 

اگر می توانید با کارشناسان مصاحبه کنید و نقل قولهای اصلی درباره یک موضوع خاص را بدست آورید ، افرادی که در آن موضوع می نویسند هنگام وام مطالب به شما لینک می دهند.

 

به همین دلیل نشریاتی مانند کارآفرین مقالاتی از این دست در وبلاگ منتشر می کنند. به استراتژی پیوند سازی آنها کمک می کند.

 

50 نقل قول کارآفرینانه الهام بخش

وبلاگ نویسان همچنین دوست دارند داده ها و آمارها را برای اثبات نکته ای که در تلاشند بیان کنند ، درج کنند.

 

اگر کسب و کار شما داده های اصلی در مورد مشتریان ، وب سایت یا محصول شما دارد ، این یک معدن طلای لینک دهنده است که فقط منتظر بهره برداری است.

 

شرکت املاک و مستغلات SaaS InvestorCarrot داده های اصلی خود را در پست وبلاگ خود ایجاد کرد ، "چگونه یک فروشنده خانه انگیزه را مانند ذهن خواننده جذب کنیم."

 

اما آنها فقط شامل داده های خودشان نبودند. آنها همچنین این تصاویر ساده اما به اشتراک گذاری آسان را ایجاد کرده اند که داده هایی را که به دست می آورند نشان می دهد.

 

تصویر 0 328 جایگذاری شده است

و آیا می توانید حدس بزنید هر بار که وب سایت دیگری می خواهد از داده های خود استفاده کند چه اتفاقی می افتد؟

 

درست است. InvestorCarrot یک بک لینک کسب می کند.

 

تصاویر ، نقل قول ها و داده های اصلی همه راه هایی برای ایجاد بک لینک هستند که از وب سایت خود شروع می کنند ، اما این تنها راه انجام این کار نیست.

 

همچنین می توانید پست های مهمان را در وب سایت های دیگر شروع کرده و پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

 

این آسان تر است. 

 

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش